Garantie & klachten

Wij zullen er uiteraard alles aan doen om klachten te voorkomen. Mocht u toch met een klacht zitten raden wij u aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@moonglade.nl Op deze manier kunnen wij samen kijken naar een gepaste oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is NIET gegrond in de volgende gevallen: 
* Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
* Opzettelijke of door nalatigheid ontstane beschadiging. Bijvoorbeeld water-, val- en/of stootschade
* Beschadiging door het niet aanhouden van de wasinstructies
* Uitzonderlijke slijtage

© 2018 by Moonglade. Proudly created with Wix.com